Angleški mesec

 ANGLEŠKI MESEC [vse razen zadnje knjige..] ali KNJIGE MESECA AVGUSTA ali FILIP ME JE PRISILIL V BRANJE [zadnjo sem v bistvu zahtevala]
Vse knjige, ki jih predstavljam spodaj, sem prebrala v enem tednu. Zadnjem tednu avgusta. Pred tem nisem uspela vzeti v roke nobene knjige ali pa se mi preprosto ni dalo. Potem pa je imel Filip dosti mojega lenarjenja in mi je brez opozorila prinesel knjigo, mi jo dal v roke (ko sem še napol spala) z besedami: "Preberi!". Kaj mi je preostalo drugega? Prebrala sem jo in mi je bila všeč. Njemu pa je bilo všeč to, da je bila knjiga všeč meni in mi je prinesel naslednjo in naslednjo. 
Vse v angleščini. In zdajle se po prebrani drugi knjigi (zapis iz praktičnih razlogov nastaja sproti) v tako kratkem času prav trudim, da bi moji stavki zveneli slovensko.
Saj poznate občutek, ko začneš naenkrat razmišljati v angleščini in se ne spomniš primernega izraza v slovenščini. Ali pa se ga, stavek pa vseeno dobi angleško strukturo. V beležko, v katero sem si nahitro nakracala nekaj misli po branju, sem uspela zapisati naslednje: "..Kjer smo namenjeni biti.".. Good for me.

THE BULLY BOOK; Eric Kahn Gale
"Let me tell you about something called the Social Order.You can't see it, smell it, or touch it, but it's everywhere and it controls everything. It says who's cool, who's lame, and who's not worth talking to."

"Someone is lying to you if: 
When they look into your eyes, they blink a lot.
They talk slower than usual.
When you walk into a room they immediately stop what they're doing.
Questions bother them.
Their voice gets higher.
Theit body freezes."

The rules governing middle school are often a mystery, but for Eric Haskins, they’re a mystery he needs to solve, and fast. He’s a normal, average kid, until sixth grade starts. For some inexplicable reason, the class bully and his pack make Eric the Grunt. Even his best friend since first grade turns on him. Eric can’t figure out why he’s the Grunt until he hears about the Bully Book, a cryptic guide that teaches you how to “make trouble without getting in trouble, rule the school and be the man” and how to select the Grunt-the kid who will become the lowest of the low. 
Eric Haskins may be this year’s Grunt for now, but he’s determined not to stay at the bottom of the social ladder forever. Hilarious and compelling, The Bully Book is a must-read for every tween, tween parent, librarian and educator!
- Opis vzet iz strani

Noro dobra knjiga, res. Ko jo enkrat začneš brat, jo preprosto moraš prebrat do konca. V enem dihu. Ker je napisana tako realistično. Ker se zgodba Erica ne dogaja samo na njegovi šoli, temveč v sleherni šoli na svetu, v vsakem razredu obstaja določena hierarhična lestvica. 
Njegova zgodba res deluje kot preveč kruta, da bi bila resnična. Tisti, ki tega nismo doživeli sami, si komaj predstavljamo, da res obstajajo tako kruti otroci, ki bi za svojo priljubljenost naredili vse. Potolkli enega izmed sošolcev, ki je popolnoma običajen, zato da bi dobili svojo "slavo". 
Ampak to, da iz množice svojih sošolcev izberejo tistega, ki je popolnoma običajen, je glavni pogoj za uspeh njihovega podviga. Natančno se morajo držati navodil, ki so napisana v knjigi.. Knjiga pa se prenaša iz ene generacije 6. razreda v drugega.   

A GLAMOROUSLY UNGLAMOROUS LIFE; Julia Albain
"It's a strange thing to admit to yourself that even when you have new answers, they aren't all the answers, and one day you'll probably find that even your answer aren't that relavant anymore. "

"Learn to enjoy hard work. Live simply. Travel light. Love deliberately and freely. Laugh whenever possible ... and especially at yourself."


 "We may not be exactly where we want to be in terms of career, relationships, financial assests, etc ... but the moment we are in most certainly may be the launching point for something greater."

"If you speend all of your time focusing on whats isn't working in your life, you lose a lifetime of moments that are working, that are wonderful and singular which you can never get back if you miss them."
"Your problems are not real problems. They are just challenges."
"Always do what you are afraid to do..." 
"I was realizing that when you don't have an answer, when you feel like you don't have much of everything, even just a belief is enough to get your through."
"We are all born with the heart of a champions.. it's the only thing that makes sense."
"... but you were ment to be great in your own way."
"Your happiness is your greatness; your giving to the lives around you is your greatness. Your commitment to making this life better than the cynics say it can be - that is your greatness."
 
"When I was 23 I hopped a plane for New York City, off to pursue my destiny, sure that I'd never look back. This is my story of looking back. Of a journey that took on a whole new meaning and purpose. A year in New York City. A year of discovering the best and worst parts of myself. A year of learning the lessons that you can only learn the hard way."

- Prepis iz platnice knjige
Nep, zgodba me vsekakor ni tako zelo pritegnila kot prva. Nekako premalo dogajanja je v njej za moj okus. A sem vztrajala. Ker sem se v tem času naučila zaupati Filipovim nasvetom glede knjig. 
Branje se mi je vleklo in vleklo. "Res me ne zanima, kako se je Julia znašla v New Yorku, kaj je tam počela in kakšne vsakdanje težave je imela.." Ampak potem, ko sem prišla do konca knjige sem dojela v čem je bistvo pripovedi. Točno v tistih stvareh, ki sem jih izpostavila kot citate. 
V tem, da nobene sanje, ki jih imamo niso prevelike, nedosegljive. V tem, da nas ne sme biti strah neznanih stvari, ki se nam ponujajo. Samo skočiti moramo, potem pa nas tok sam odnese tja.. nekam.. Konec koncev se zmeraj znajdemo v pravem trenutku na pravem mestu.. 
Vsekakor priporočam tudi tole knjigo :), pa bodite vztrajni z njo.. [Filipa pa imam še vedno na sumu, da mi jo je podtaknil samo zato, ker je avtorica Julia članica Starkidov.]
THE TALES OF BEEDLE THE BARD; J.K. Rowling

 
 To hurt is as human as to breathe. - Dumbledore
Human efforts to evade or overcome death are always doomed to disappointment. - Dumbledore





Tisti, ki ste malo bolj podrobno brali Harryja Potterja, verjetno veste, da je tudi tale knjiga nekako povezana z njim. V njej najdemo 5 pravljic iz čarovniškega sveta, ki imajo prav tako kot naše neko moralno noto oziroma nauk. Pravljice so kratke in zanimive. Meni najljubša je zadnja.. Pravljica o treh bratih, ki smo jo lahko spoznali že v zadnjem delu Harryja. Pravljica o tem, kako so trije bratje želeli pretentati smrt. Uspešen pa je bil samo tisti, ki je od smrti zahteval plašč nevidnosti. Po vsaki zgodbi so dodani še zapiski profesorja Dumbledorja, ki objasnijo ozadje zgodbe.. 
Vredno branja predvsem za ljubitelje Potterja. 
In na koncu še knjiga, ki bi si prav lahko zaslužila tudi svoj blog.. Ker je ena izmed boljših, ki sem jih kadarkoli dobila v roke... 
Bila sem oboževalka Sparksovih romanov. Ker Sparks preprosto obvalada. Pisanje. O ljubezni, bolezni in smrti. John Green pa ga s svojo zgodbo vsekakor premaga! 
KRIVE SO ZVEZDE; John Green
"Prišel bo čas, ko bomo vsi mrtvi. Vsi. Prišel bo čas, ko ne bo več človeških bitij, ki bi se spominjala, da je sploh kdaj kdo obstajal ali da je naša vrsta storila karkoli. Nikogar več ne bo, ki bi se spominjal Aristotela ali Kleopatre. Kaj šele tebe."

"Ampak resnično ljubezen bi morali doživeti vsi in morala bi trajati vsaj do konca življenja."

"Ljubezen je, da vseeno držiš obljubo."

"Kupil sem jim minuto. Mogoče je to minuta, ki jim bo kupila ura, ki bo ura, ki jim bo kupila eno leto. Nihče jim ne bo kupil večnosti."

Šestnajstletna Hazel boleha za neozdravljivo obliko raka. Njen svet je poln bolnišnic, zaščitniških staršev in stalno novih oblik zdravljenja. Toda Hazel si ne želi, da bi bilo njeno življenje v celoti podrejeno bolezni. Hazel hoče vse, kar si želijo druga dekleta njene starosti, in ko v skupini za samopomoč spozna čudovitega fanta s podobno diagnozo kot ona, se ji želja izpolni. Čedni, pametni in zabavni Gus v Hazelin svet prinese smeh in pustolovščine, predvsem pa novo upanje …
- Iz platnice knjige
Prisežem, da še nisem brala tako dobre knjige. Na začetku me je res pustila nekoliko ravnodušno. Potem pa sem od enega trenutka naprej pa do konca brala s solzami v očeh.  
Ne vem kaj naj sploh še povem o njej, da vam ne pokvarim čarobnosti, ko boste knjigo tudi sami prebrali (kar spada pod MUST DO IT!)... Razen tega, da jo bom sama verjetno še kdaj prebrala..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...