Konec poletja, prosim.

Naveličala sem se teh visokih temperatur. Prav zares. Dovolj imam tega, da vse obveznosti prestavljamo na zgodnje jutranje ali pa pozne večerne ure. Razen tistih neprestavljivih in pomembnih. Ostali del dneva pa se skrivamo v "varnem" zavetju štirih sten, kjer naj bi bilo vsaj malo bolj hladno. Najin termometer to trditev vztrajno zavrača, ker je notri trenutno 33°, kljub delujočemu ventilatorju. 

Mačka je nekoliko bolj pametna in se je že zjutraj odpravila v klet, kjer je prav prijetno hladno. Že dvakrat sem šla dol, da bi jo prepričala, naj se vrne.. V bistvu je bil moj načrt bolj ta, da jo ujamem in prinesem domov, pa se ne preda. V prvo sem poskušala z Nutello, v drugo pa s klobaso. Pa pride iz svojega zavetja samo takrat, ko se zaveda, da sem predaleč, da bi jo ujela. 

Ampak enkrat se bo že odločila, da ima dovolj in bo prišla domov. Upam. Tako kot včeraj, ko je bila prva stvar ki mi jo je mama sporočila, ko sem prišla zvečer domov, naj grem v klet po mačko. Ona pa se je medtem, ko je bila mama na balkonu, že pritihotapila domov in veselo jedla svoje brikete. 

Kakorkoli.. Zaradi mene se lahko poletje v tem trenutku konča. Da se bodo temperature spustile na prijetnih 15° ali pa še manj. Da se bomo lahko toplo oblekli, se zavili v pisane šale [mimogrede, do lanske zime šalov sploh nisem marala..], pili vroč čaj in vročo čokolado.. In da se bomo domov hodili gret k toplim pečem.. 

Vir slike

Hladni dnevi imajo poseben čar, kajne :)?

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...