Kozarček leta

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.
                                                                                           Eleanor Roosevelt 

Ideja ni moja.. Sem jo pa v letošnjem letu že kar nekajkrat slišala. Tako z različnimi predlogi kaj in kako metati notri.. Pa sem si rekla, da jo bom letos preizkusila. In ker mi je bila noro všeč.. Sem si kar naredila kozarček, ga opremila z zgoraj napisanim izrekom.. In notri vrgla že en listek.  
Na začetku ga bom verjetno res pridno in redno polnila (z mislimi, ki mi bodo všeč, z lepimi stvarmi, ki se mi bodo zgodile.. in tudi tistimi manj lepimi...), tako od marca naprej se bom pa morala kar dobro truditi.. Ampak na koncu leta bom pri seznamih imela mnogo manj dela. Samo odprla bom kozarček in razvstila listke :).. 
Iz ene strani...

Pa še iz druge :)...





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...