Zanimiv podatek in razočaranje..

Danes sem si vzela nekaj časa za eno izmed dejavnosti, ki mi je včasih zapolnjevala prosti čas, zdaj pa že nekaj časa ne. Igrala sem Osvajalca :).

In presenetili sta me dve stvari. Prva je bil podatek, pri katerem sem se zelo zmotila. Bila sem pač optimistična - preveč. Vprašanje je bilo: Koliko slovencev veruje v Boga (po podatkih Eurobarometra iz leta 2005)?
Ja, res je, podatek je že kar star, pa tudi najbolj točen verjetno ni, ker nekateri dojemajo vero kot zelo osebno stvar. Ampak, če si veren se tega ne sramuješ? Ali pač? Poleg tega pa mislim, da so tele razne ankete tako ali tako anonimne in bi ljudje lahko povedali resnico. No kakorkoli, da se vrnemo k podatku..
Rekla sem si, da več kot polovica bi že morala biti, ne pa veliko čez. In sem vpisala število 59..
Pa ja! Odgovor je bil za 25 % manjši -> komaj 35 %..
No kakorkoli, mene je podatek negativno presenetil... Število pa bo v prihodnje verjetno še padlo (ko bodo na to vprašanje odgovarjali tisti, ki so danes v osnovnih šolah). Žal.

Druga stvar pa.. Včasih je bilo na Osvajalcu prijetno.. Večina ljudi, s katerimi sem davno igrala, je bila prijaznih in vedno se je med igro odprla kakšna debata. Danes pa sem naletela na same čudne igralce. Pa tokrat prav nič ne pretiravam. Če znaš odgovoriti na kakšno vprašanje si takoj piflar (čeprav potem  igralec objasni , da dela na tem področju in da mora poznati izraze), nesramen si, če samo vprašaš koliko je igralec star, malo se zavleče, ko izbiraš ozemlje, pa ti že zabrusijo, da daj že.. In ko prijazno vprašaš kam se mu mudi (itak če sam ne označiš, ti ga sistem sam v 10 sekundah).. Pa ti reče, da zapri gofljo.. No take in drugačne stvari sem danes doživela pri igranju.. Sprašujem se, kje je kultura in strpnost igralcev? 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...