Seznami zamenjani, naloga me čaka..

Prav tako kot lani, ko sva s Filipom zamenjane sezname pesmi pokomentirala.. Sva jih tudi letos. Jaz svojo nalogo opravljam že danes. Mi je rekel, da bo dodal veliko pesmi, da me bo malo namučil. Toda ali mu je uspelo?

1. Charlene Kaye ft. Darren Criss - Dress and Tie

every night i walked the streets                                                                          Poslušaj
never dreaming what could happen
sad and so lonely
i saw in the mirror my reflection
staring back at me
i thought, will i ever find what i need? 


Mmmmmmm tale pesem mi je pa dejansko fuul lepa. Melodija ni čisto po mojem okusu, ampak ker sem vedno dajala prednost besedilu pred vsem ostalim, mislim, da se bo kar znašla na moji play listi. Ni pa mi jasno (čeprav piše na začetku seznama, da vse pesmi govorijo same zase..) čemu služi tale? Osamljenosti? Želji po ljubezni? 

2. Glee - Teenage Dream

You think I’m pretty without any make-up on                                                      Poslušaj 
You think I’m funny when I tell the punch line wrong
I know you get me, so I let my walls come down, down

Before you met me, I was a wreck
But things were kinda heavy, you brought me to life
Now every February you’ll be my valentine, valentine

Vse pesmi, ki so v izvedbi Glee cluba so itak noro dobre :).. Tole pa poleg tega združuje še full lepo besedilo. - Ampak tukaj se moreva malo ustavit.. Lani si ti meni očital, da boš dobil sladkorno poleg mojega seznama. Letos sem jaz tudi na dobri poti k temu. Ja kaj se ti je pa zgodilo? - Prva kitica je točno tisto, kar je pojmovanje ljubezni. Nekdo ti mora biti lep brez vseh ličil. Takoj zjutraj ko se zbudi cel "zliman" ti mora biti prikupen. In na koncu, vsak zid med dvema mora pasti, da je to tista prava ljubezen! - Drugače pa ko že govori o teenage dream.. Še samo 24 dni (nekaj uric manj), pa ne boš več teen! Mislim pa, da sem pri tej pesmi dojela zakaj je med letošnjim seznamom. Mogoče zaradi Š****?

3. Call Me Maybe - LeakyCon Edition
Hey, I just met you,                                                                                                 Poslušaj
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe?
Dobr no, sej vem, zakaj je tale pesem tu.. Ker si preprosto obseden z določenimi stvarmi. In LeakyCon je ena izmed teh.. Ampak še zmeraj ne morem verjet, da so se za himno odločli ravno za tole pesem, ki je bedna?  V vseh pogledih.

4. Lyriel - Star of the Country Down 
I've travelled a bit, but never was hit                                                                        Poslušaj
Since my roving career began
But fair and square I surrendered there
To the charms of young Rose McCann.
I'd a heart to let and no tenant yet
Did I meet with in shawl or gown
But in she went and I asked no rent
From the star of the County Down.

Mislim, da sem jo enkrat že poslušala. Ni slaba. Melodija te kr povleče, da bi mal zamigal :). Mislim pa, da vem zakaj je tukaj. No, mogoče da se pa motim. Ne vem. Ker ni nobenega komentarja. Kakorkoli všečno, čeprav ne vem, če jo bom šla še kdaj dejansko poslušat

5. The Book of Mormon - Hello (o Bog, se je že začelo -.-

Hello                                                                                                                   Poslušaj
My name is Elder Price
And I would like to share with you the most amazing book
Hello
My name is Elder Grant
It's a book about America a long, long time ago
It has
So many awesome parts
You simply won't believe how much this book can change your life

Ne morem rečt, da se tile ljudje ne spomnijo najbolj norih in zabavnih besedil - ker bi se lagala. Ampak zadnje čase mam res alergijo na karkoli Mormonskega =P. Z veseljem pa se namesto tebe dogovorim za meeting v Oazi, ampak mene tam ne bo.

6. Back to Hogwarts - Space Tour Cast - Starkid 

I gotta get back to Hogwarts                                                                                       Poslušaj
I gotta get back to school
I gotta get myself to Hogwarts
Where everybody thinks I'm cool

Ker sem bila nekoč tudi jaz navdušena nad Harryem Potterjem, mi je pesem zelo zanimiva.. Škoda le, da je tako slabe kvalitete. Vem pa, kakšne razsežnosti ima zate in za tvoje življenje nekaj časa nazaj, ker si skoz zabubuljen v takšne stvari.. Zelo te je spremenila, v glavnem.. Kot pesem je pa super :).. 

7.Glee - Raise your glass                                                                                                     

Party crasher, panty snatcha'                                                                               Poslušaj 

 Call me up if you are gangsta'
Don't be fancy
Just get dancey
Why so serious? 
 

Ammmm kljub temu, da je v izvedbi Glee-ja, mi sploh ni všeč. Od kdaj si pa ti tak party boy???? 

8. Hall & Oates - Rich Girl   (Poslušaj)

You're a rich girl,               
and you've gone too far
'Cause you know
it don't matter anyway
You can rely
on the old man's money

Ammmm sej ne vem kaj bi rekla.. Ni mi ušeč sploh. Drugače pa res ne vem na kaj naj bi se tale pesem navezovala. Na Kristino? 

9. Jim and the Povolos - Holiday Club    (Poslušaj)

I can't remember when
I truly felt my life begin
So much has changed
I've become a stranger again

You are my life right now and
I can't remember how
I ever did it without you
I'll be thinking about you today
Today, today, today

A ni tole tudi tak fejst romantična pesem? Ammm na kaj natančno se pa navezuje? Na Bonn, na ktiro punco iz Starkidov? A si zaljubljen? Meni ni več nič jasno. Drugače pa luškana pesem, ki si jo bom verjetno še kdaj zavrtela :). 

10.  Joan Jett - I love Rock n' Roll    (Poslušaj)

I love rock n' roll
So put another dime in the jukebox, baby
I love rock n' roll
So come and take your time and dance with me
 

Zanimivo, kaj takega pa definitivno nisem pričakovala od tebe. Od kdaj? Ali ima kakšno drugačno sporočilo, ki ga spet ne razberem? Drugače pa super, stara pesmica. Všečno. 

11. What Makes You Beautiful - LeakyCon

Poslušaj

Baby you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
You don't know,

Ooooooo a ni tale pesem original od One Direction? Ahahaha prav predstavljam si te, oblečenega v najstnico v prvi vrsti na njihovem koncertu. Drugače pa besedilo mi je všeč.. Melodija pa sploh ne. Spet je pocukrana, mimogrede. Ali je tu samo zato, ker je bila izvedena na LeakyConu? 

 12. Adele - Skyfall

Poslušaj

Skyfall is where we start
A thousand miles and poles apart
Where worlds collide and days are dark
You may have my number, You can take my name
But you'll never have my heart

Za moj okus malo preveč umirjena pesem, tako da mi ni všeč. Me pa res muči vprašanje, ZAKAJ, no z izjemo tistih parih od Starkidov, so vse tko ljubezensko obarvane?  

13. A Very Potter Senior Year - This is the End           (Poslušaj)

It's been a long time coming
But tonight is the end of the war my friend
Tommrrow only one side will remain.  
No, pač kot sem že enkrat prej napisala, mi je pesem všečna, predvsem zaradi spominov na odraščanje s Harryem. O njihovem harmoničnem petju, pa mi, mislim da, sploh ni potrebno izgubljati besed.. Ker je preprosto super!
14.  Glee - Cough Syrup  (Poslušaj)

Life's too short to even care at all oh
I'm losing my mind losing my mind losing control
These fishes in the sea they're staring at me oh oh
Oh oh oh oh
A wet world aches for a beat of a drum
Oh
Se povsem strinjam s prvim verzom pesmi :). Ampak velikokrat moramo skrbeti za kaj, ker če ne bi.. Bi življenje izbralo neko svojo pot, ki nam mogoče sploh ne bi bila všeč.. Spet super izvedba.. Logično- Glee.. Mi je pa med temi njihovimi, ki so se znašle na seznamu vseeno nekako najmanj ljuba. 
 
15. Musical Batman - Super Friends (Poslušaj)
Ammmm.. Predvsem zanimiva. Tako za enkrat slišat. V sklopu celega musicala. Ampak da bi jo večkrat poslušal? Ne vem no. A na seznamu je samo zato, da zaobjameš tale super musical ali še kakšno skrito sporočilo o prijateljih? 
16. Charlene Kaye - Human (Poslušaj)

But you're only human
Human
You said it all
Human
Human
By saying nothing at all
Zelo lep klavirski uvod :).. Pevka ma zelo lep glas.  Vsekakor je pesem, ki jo bom še kdaj poslušala :). Konec koncev smo vsi samo ljudje. Žal pa se tega marsikdaj, ko koga kujemo v zvezde ne zavedamo. Mi  pa ni jasno, s čim bi jo lahko povezala.. 
17. A Very Potter Senior Year - I'm Just A Sidekick (Poslušaj)
I wasn't strongenough 
to save you from the evil stuff.
Hehe, zelo zabavno :). Pesem sama po sebi sploh ni sama, ampak spet.. Ne moreš je poslušati v nedogled.  

18. Apocalyptour - Not alone (Poslušaj)
Full lepa pesem, z zelo lepo melodijo. Zelo všečno :).. Sigurno se bo še kdaj znašla na listi predvajanja. 
19. Jim and the Povolos - The moment (Poslušaj)
This is the moment, a feeling I've never had before
This is the moment, the moment I've been waiting for
This is the moment, I'm never gonna walk away
This is the moment, I'm gonna find a way to make it stay 
Luškano besedilo, ampak kaj drugega me pa sploh ne privlači, žal. Pa še to, da je live verzija, ki jih tako ali tako ne maram.. Je pa spet ljubezensko obarvana.. Pri 19. pesmi ki sem jo pravkar slišala.. Lahko potrdim svojo diagnozo: nekdo je zaljubljeeeeeen! Lepo! Ni pa lepo, da jaz nič ne vem :(... 
20. World's Worst Musical Episode (Poslušaj)
Why I am alone 
Why no one can find me? 
Ja pa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =)... Konec je najbolj sladek. Ne tale mi je pa res zeloo všeč :).. Tako celostno. Mislim pa, da sem jo enkrat že slišala.  
Ojoj, seznam se nadaljuje s tremi dodatnimi linki. Bog ve, kaj se skriva tam. Ja nič, pa poglejmo še te tri :).. 
Oprosti, spet en live posnetek, kjer se množica v ozadju smeji in je nek zanič mikrofon. Razumela sem samo posamezne odseke. Sploh pa nemščina?  Tako da sem po pol minute odnehala. 
22.  Poglej.. 
Res, zelo zabavno.
23. Poglej
Tudi tole.
Pa sem konec :).. Upam, da si užival ob komentarjih. 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...