Nekaj lepih misli iz knjige ;)..



Da ne bo moje priporočilo o knjigi KAJ NAM KRISTUS POMENI DANES? obviselo v zraku... Sem izbrala nekaj odlomkov, ki so se me dotaknili..  Mogoče pa jo še kdo vzame v roke ;)..
 
»Jaz sem luč, ki je nad vsemi.

Jaz sem vsemirje: vsemirje je izšlo iz mene

in vsemirje se je vrnilo k meni.

Presekaj kos lesa: Tukaj sem.

Dvignite kamen in našli me boste.« (Tomažev evangelij, Log. 77)

Ali iz tega spoznanja ne sledi razširitev zapovedi: »Ljubi svojega Boga, svojega Hospoda, z vsem srcem, z vso dušo in vso močjo – in to zemljo kot sam sebe?« Posvečujmo živlenje, kajti sveto je: v njem je Kristus. 

Za vsako spoznanje je potreben odmik in odtujitev.

Bog ne pozabi ničesar, kar je ustvaril. Nič se mu ne izgubi. Vse se povrne nazaj. 


Isti Jezus Kristus pa ni za vsakogar enak, kajti ljudje smo različni. Drugače ga prepoznavajo ubogi in drugače bogati, drugače bolni in spet drugače zdravi.  

Če pa hočemo spoznati božjo prihodnost, kam naj pogledamo tedaj? Ni zapisana v zvezdah, kot menijo astrologi. Tudi je ne pokažejo tarot karte, kot zatrjujejo vedeževalci. Naj zveni še tako preprosto, zapisana je v Svetem pismu. Ta »dobra stara knjiga« je knjiga božjih obljub. Pripoveduje o izkustvih, da je Bog zvest svojim obljubam. Sveto pismo je knjiga o božji prihodnosti: božji prihodnosti v preteklosti, božji prihodnosti v sedanjosti in o božji prihodnosti v času, ki bo prišel.

Kdor zaupa Bogu, ve, da Bog čaka nanj, da Bog upa vanj, da je povabljen v božjo prihodnost in da drži v rokah najčudovitejše vabilo svojega življenja.

Lepota novega stvarstva bo zato pregnala kaos. Nebo in zemlja čakata, da postaneta božja hiša, kajti vsa bitja so ustvarjena za ljubezen. V njih vseh biva božji Duh ter jih odpira božji previdnosti. Bog se ne bo umiril, preden se ne bodo vsa njegova bitja -  kot izgubljeni sin v priliki – vrnila v njegovo naročje. 

…ampak da s prihajajočo rešitvijo narašča tudi nevarnost. Z dobrim raste tudi zlo, in kjer je navzoč Kristus, tam je tudi Antikrist. Kjer ljudje živijo v skladu z Bogom in njegovimi zahtevami, tam se pojavljajo tudi ugovori drugih protu Bogu. 
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...