Iskali (ste) so (4)..

Iskali (ste) ... ali napad plusov (+)

Spet se mi je nabralo dovolj iskalnih gesel, da jih malo pokomentiram. Tokrat dodajam še podnaslov "ali napad plusov", ker je očitno nekdo, ki me dokaj pogosto spremlja obseden s plusi in minusi, kadar je iskano geslo malo daljše (no, ali pa mu še ni jasno, kako stric Google deluje) ...

* Dragulj iz Medine obnova -> pa ja, najdeš nekaj kratkega na mojem blogu, ker me je knjiga definitivno prepričala.. Ampak čar knjig ni v obnovi, temveč v tem, da jih sam prebereš ;).. Poskusi, boš videl(a), da ni tako slabo!

* Ljubezenska zgodba o Mohamedu -> je malo posebna ja... Na nek način zelo kruta, če pa pogledamo z drugega vidika, pa lahko rečemo, da je skrival v sebi tudi kanček romantike. Dečka je pač oblikoval čas, v katerem je živel. 

* Menna.tacke -> hmmm? 

* O, blažen bodi čas pomladnih dni -> lep sonet ;)... Upam, da te je geslo pripeljalo na pravo mesto in si ga prebral(a)... Mislim, da sem ga enkrat celo napisala sem gor. 

* Otroške sobe za 3 otroke -> a se kaj razlikujejo od tistih za enega? Stene obarvaš v najbolj primerno barvo, potem pa jo opremiš. Najbolje s tremi posteljami (ali pa kakšnim kinderpetom, če so otroci še zelo majhni), tremi pisalnimi mizami, policami za igrače in dovolj omarami. In dekorativnimi dodatki po želji.

* Pokvarjen računalnik -> je problem, če ga ne znaš sam popraviti. Še dobro, da obstajajo pametni telefoni z vsem, kar človek potrebuje v vsakdanjem življenju ;)... [In dobro, da obstajajo sosedje, kot sem jaz, ki posodijo svoj računalnik, ko se fotografu pokvari njegov računalnik.. Upam, da ga bom še kdaj videla v svoji sobi..]
 
* Ta trenutek je resničen ne nekaj drekastega -> kaj si želel(a) prebrati? Vsak trenutek je resničen. Ampak tako imenovana resničnost še ni predpogoj, da trenutek ne more hkrati biti, kot si se izrazil(a), tudi drekast.. Pokvarjen, žalosten do konca.. Tudi takšni trenutki so in bodo del naših življenj. 

* simona-sanje.blogspot.com+voščilnice
* simona-sanje.blogspot.com+pesmi
* simona-sanje.blogspot.com+kdo-je-zdaj-tu-gor
* simona-sanje.blogspot.com+zakomplicirala-najbolj-preprosto-stvar
Res ti ni najbolj jasno delovanje brskalnika, kajne? Torej da ti olajšam delo.. Namesto celotnega spletnega naslova, lahko vpišeš na primer samo "Simona sanje", "Delčki v mozaiku", "Ko sanje postanejo resničnost" in dodaš besedno zvezo, ki te v tistem trenutku najbolj zanima.. Sem za hec preverila tvojo povezavo ....+pesmi. Če želiš prebrat moje pesmi s tem vsekakor ne bo šlo, ker ti vrže ven samo pesem Sanjam (1)... Kdo je zdaj tu gor niti jaz sama ne morem nikakor preverjati, ker mi beleži samo število obiskov, vire, ki so pripeljali na moj blog, države obiskovalcev in brskalnik obiskovalcev. Kar se tiče pa najnovejše ....+zakomplicirala-najbolj.preprosto.stvar, pa tole.. Glede na natančnost naslova, si moral(a) povezavo videti že kje drugje.. Drugič bo lažje, če kar klikneš gor. Uspeh zagotovljen ;).. (Minusov med besedami pa tudi ne potrebuješ..)
Drugače pa hvala za obiske mojega bloga.. Bodi reden gost (redna gostija) še naprej!
 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...