Zakomplicirala najbolj preprosto stvar.

Kompliciram. Pa saj to je že itak vsem jasno. Kajne? Sem pač tiste vrste človek, ki iz popolnoma preproste stvari naredi najtežjo stvar na svetu. Ko me pač prime. Ker če me prime drugače, lahko iz najbolj zakomplicirane stvari naredim najlažjo. Kakor kdaj. Muhasto. Po vremenu. 

Trenutno me je prijelo, da bi komplicirala. Ne vem, zakaj. Kar tako najbrž. Danes moramo voditeljici animatorjev poslati 5 trditev o sebi. [Uh, kako dobro, da danes traja do 00.00 in imam še nekaj ur časa..]
In tukaj nastane problem. 
Ker:
1. se na prvo žogo nisem spomnila res ničesar,
2. sem se potem spomnila preveč stvari naenkrat,
3. zdaj iz tega ne znam zbrati 5 primernih,
4. ne vem, kako zelo (ne)izvirni so bili ostali [nisem ravno človek, ki bi rad izstopal iz povprečja],
5. ker morajo biti stvari primerne za birmance.
(No evo, pa imam 5 stvari, zakaj sem vso stvar zakomplicirala, nimam pa izbranih 5 trditev o meni..Tipično zame!)

* kompliciram (kar sem pravkar dokazala vsem, ki tega do zdaj niste verjeli.. ampak tale ni ravno primerna za predstavitev, ker bi potrebovala pojasnilo, to bi bilo pa predolgo. Odpade.)
* še pred enim letom sem mislila, da bom postala profesorica matematike in fizike, zdaj pa študiram logistiko sistemov (no, na birmanskem dnevu bom že uradno študirala.. Dejstvo je, da sem edina animatorka, ki že študiram, tako da tale bi lahko bila izvirna, ampak hkrati popolnoma običajna. Pa še mojo neodločnost in zmedo lepo prikaže.. Imam Trditev 1.)
* imam dve mački, ki se ne razumeta (tale vsekakor ne pove ničesar o meni. Odpade.)
* ves čas čutim potrebo po pisanju nečesa (bloga, improviziranih dnevnikov, pesmi, zgodb...) (Če prav poznam svoje soanimatorje, bi lahko bila tale trditev res samo pri meni.. Ampak se mi zdi tako zelo klišejska.. Mogoče jo bom uporabila, če do konca seznama ne pridem na število 5. Mogoče torej.)
* sem izredno neroden človek ali pa se znajdem ob kom, ki je (vsake duhovne vaje se mi kaj zanimivega zgodi; padem po stopnicah, kdo zlije šalico vrele vode po mojem hrbtu) (tale.. tale je nekako povezana s stvarmi, ki jih bodo letos doživeli. Posebna bo zagotovo, ker drugi nimajo ravno takšnih težav. Trditev 2.)

* obožujem vse, kar je v povezavi s Prekmurjem (ah, preveč dolgočasna... Odpade.)
* težko pozabim ljudi, ko jih imam enkrat rada (popolnoma neprimerna, čeprav boleče resnična ... Odpade.)
* sem perfekcionist pri stvareh, ki se jih lotim, čeprav se to največkrat zgodi zadnji dan ali pa zadnjo uro, če imam slab dan (nasprotujoči si dejstvi... Ampak tako pač je. K delu se spravim zadnji trenutek in potem norim, ker bi rada nekaj perfektnega, časa pa ni več. Drugi del je popolnoma nevzgojni.. Ampak naj bo. Trditev 3.)
* v šoli mi je bilo vedno vseeno za ocene, zato sem prednost vedno dajala drugim stvarem (totalno nevzgojna in neprimerna. Poleg tega pa upam, da bo ta nezaželjena lastnost izginila v tem študijskem letu. Mora izginiti. Odpade.)
* sem popolnoma skregana z datumi in urami (pojma nimam, kdaj ima kdo od bližnjih rojstni dan, kdaj imam kakšne obveznosti), zato sem hvaležna, da obstajajo planerji (tale me vedno bolj bega.. Ker ne morem biti celo življenje odvisna od planerjev... Se mi zdi pa dovolj primerna za predstavitev. Trditev 4.)
* pravijo da lepo rišem (ampak samo ko jaz to želim in tisto kar jaz želim. Pri poslikavah na obraz pa imam tudi še marsikdaj težave. Odpade.)
* znam prisluhniti ljudem (to je dodala Nevenka), ampak meni se zdi, da sem potem prevelikokrat vsiljiva ali pa, da ne ravnam prav (ker se s trditvijo ne strinjam, je pač ne morem uvrstiti na seznam. Odpade.) 
* obožujem vse, kar je zelenega (preveč običajna. Odpade.)
* rada dolgo spim (prepričana sem, da bo tale že zasedena. Vsaj enkrat. Mogoče bolj v smislu: rada spim. Ampak to je že dovolj velika podobnost. Odpade.)
* zaspim lahko samo ob prižgani televiziji (tale pa bi lahko bila. Ker ni tako zelo vsakdanja, pa tudi preveč ne izstopa. Trditev 5.)

No, pa jih imam. Končno!
Ja, sodelovala sem pri načrtovanju birmanskega dneva in ideja se mi je zdela simpatična. No, saj zdaj, ko sem opravila svojo nalogo, se mi spet zdi..
Sem pa medtem, ko se jih spravljala skupaj, razmišljala o tem, da bi bilo verjetno bolj preprosto, če bi morali pisati trditve o drugih. Konec koncev nas drugi vidijo bolj objektivno. Mar ne?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...