Elektronika "crkuje" + Abba

ELEKTRONIKA "CRKUJE" 

Čisto zares.

Televizija v dnevni je imela že nekaj časa težave s tem, da je samodejno višala ali nižala jakost zvoka. Kakor se ji je pač zazdelo. Ampak v tistih časih se je to dalo rešiti preprosto z daljincem in po nekaj časa je dala mir. 
Zdaj pa ukazov daljinca sploh ne upošteva več. Poleg tega pa se je odločila, da se bo od zdaj naprej gledala samo še nacionalka. Na druge kanale sploh ne moreva prestavit. Niti z gumbi na televiziji. Po določenem času pa se odloči, da bi spreminjala svoje nastavitve in se prestavi v meni, ki itak prekrije pol slike. Gledanje takšne televizije je čisto brezpredmetno. Mislim, da je kar ne bova več vžigali. Kako dobro, da obstaja še televizija v spalnici :)!

Včeraj pa se je za slovo očitno odločil tudi MP3, ki sem ga od dveh gimnazijskih sošolk dobila za 18-i rojstni dan. Želela sem ga vključiti, pa se ne prestavi z začetne strani. No, čisto mogoče je, da ne deluje že nekaj časa. Je pa res, da nekaj časa že ni bil v uporabi. Zdaj pa, ko bi ga potrebovala, pa stavka... 

Ampak dokler delujeta telefon in računalnik, sem lahko čisto zadovoljna, še posebej brez telefona bi bila težka..

ABBA ZA DOPOLDAN (ali dva)

Zadnje nekaj dni se mi na polno posluša Abbo. Pa je nikoli prej nisem poslušala kar tako izven kontekstov. No, danes in včeraj se mi to preprosto dogaja ;).

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...