Izrečene želje izgubijo moč?

V veliko filmih lahko vidimo otroke, ki pihajo svečke na svoji rojstnodnevni torti. Tik preden jih upihne, mu rečejo, da naj si nekaj zaželi, a da tega ne sme povedati naglas. Kajti če željo poveš naglas, ostalim, se ti ne uresniči.. Pa je res tako, ali je bil današnji dogodek samo naključen?

Preko klepeta sem spoznala zelo v redu fanta. Zabavnega, odprtega, zanimivega, čutnega.. Vse lastnosti, za katere sem si želela, da bi jih moja bolša polovica imela. Če povzamem vse skupaj: POPOLN!

Avtor: Špela Sevčnikar

Med pogovorom z njim sem se počutila.. Kot v oblakih.. Popolnoma svobodna, napisala sem lahko svoje dejansko mnenje, mu izpovedala svoje občutke in on meni.. 
Bila sem popolnoma sproščena in iz najinih pogovorov sem črpala energijo.. 

In danes zjutraj sem vse svoje občutke ob tem in svoje doživljanje njega nekomu zaupala.. In kot da bi trditev iz prvega odstavka držala, so se moje sanje (upanje) danes končale.. 

Verjetno bova ostala samo prijatelja, seveda še to z velikim ČE.. 

Za nikomer, ki sem ga spoznala na ta način mi še ni bilo tako žal, ko se je vse skupaj končalo.. Danes pa sem popolnoma na dnu...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...