Ne obljubljaj, prosim

Ne potrebuješ mi ničesar obljubljati. Raje počakaj, da boš svojo obljubo
lahko izpolnil v praksi, ko bo čas za to.

Ne razumem, kako lahko ljudje vsepovprek obljubljajo pomoč in govorijo, kako nam bodo pomagali, nam stali ob strani, ko bomo v stiski.. 
Življenje me je že velikokrat poskušalo naučiti, da so to ponavadi samo prazne obljube. 
Velikokrat sem čakala, da se obljuba nekoga uresniči, pa iz nje ni bilo ničesar. 
In vedno znova me je to nekako potrlo.. 

Ampak še zmeraj nisem izgubila vere v ljudi, v njihovo dobro plat in pripravljenost pomagati... 

Sem pa še zmeraj mnenja, da je bolje, da ne obljubljamo stvari, kajti nikoli ne vemo, kdaj nam bo izpolnitev obljube preprečena. In bo tisti, ki mu je bila obljuba namenjena razočaran. 
V nasprotnem primeru - ko o svojih namerah ne govorimo - pa lahko s pomočjo nekoga prijetno presenetimo, ko bo najmanj pričakoval.. 

Včasih je popolnoma dovolj, da nekomu podamo roko... Smo z njim, ga objamemo... In ob tem smo lahko popolnoma tiho. Kajti tišina pove več kot tisoč besed.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...