Prijatelji (spet)

Počasi in vztrajno obupujem nad pojmom "prijateljstvo". Mogoče, da pričakujem preveč, zagotovo pa sem prerasla fazo, ko so prijatelji dovolj že samo za zabavo. Za sprostit misli, pozabiti na težave in (neuspešno) odganjanje samote.

Saj mora biti tudi to v odnosih, zagotovo. Ampak jaz sem se ob tem začela počutiti osamljeno.

Kakorkoli... Želela sem nakladati še naslednjih 6361 vrstic o prijateljstvu, pa ne bom. 

Dejstvo današnjega dne je, da se večino časa počutim osamljeno, čeprav kdaj resnično nimam razloga za to. Velikokrat pa izdano in pohojeno in... 

Ah, še sreča, da sem v vsej tej množici "navideznih" našla osebo, ki zna biti tudi prijatelj v čisto vseh možnih situacijah :)!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...