Sreča v očeh,toplina v srcu


V sivem in dolgočasnem mestu,se najina srca ponovno utrdila,se spet tisto ljubeznivo zbližala,se spet najbolj noro zaljubila,in se tako zelo združila v eno,da nobena temna sila ali kakršen dogodek ne more več razbiti tega,kar sva tako dolgo gradila z najmočnejšo ljubeznijo in z takim srcem,ko ga imama le midva.

V sivem mestu ponovno spoznala pravo ljubezen.Ponovno se zlila v eno srce.Ponovno začutila tisti utrip srca,po katerem sem tako hrepenel.In toliko ljubezni kot sma bila deležna danes,toliko toplino in navsezadnje toliko solzic na koncu,je samo dokaz kako močna je najina ljubezen.In da najin ogenjček nebo nikoli ugasnil.

Tisti občutek ,ko si mi spet dala vedet koliko sem ljubljen,pa mi vedno znova in zvova povzroči solzice.Trenutno žal solze žalosti,ker po vsem tem te še najbolj noro pogrešam.A ko pa me vedno tako sladko pogreješ in potolažiš pa sledi tisti naval sreče in najboljšega občutka ki ga lahko povzročiš le ti.

Tako podzavestno in zavestno me najbolj privlačiš,tvoje telo,tvoja duša,tvoje srce in predvsem TI.Ker si tako čudovita in tako najboljša punca na celem planetu!<3

In ker zdaj še bolj vem,da se nikoli več ne boma razšla,in da kmalu pride dan ko boma skupaj zaspančkala,in vse tiste čudovite stvari doživela,kot jih lahko le midva!


Ker te tako zelo ljubim!!!!



Z največjo ljubeznijo!


LJUBIM TE!

Tvoj dragi Primož



Srce vidi kar oko ne ve







Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...