Gordijski vozel...

Včasih sem tako vesela, da se je name zgrnilo toliko obveznosti kot se je. Župnijskih. Pa da mi včasih kdo doda kakšno delo (vezanje listkov ali pa risanje slik..). Zato da se mi ni treba ves čas ukvarjati z mojimi mislimi, ki so do zdaj naredile tak gordijski vozel, da sploh ne vem kje bi jih začela odmotavati. 
Čeprav bi jih najraje pustila tako kot so. Ko pridejo nove, pa naj se vpletejo zraven teh starih, kot jim paše. 

Ker se mi zdi, da bom če se spravim k odvozlavanju vsega skupej postala samo depresivna. Saj veste tisto s solzami, ki ne nehajo teči niti ko bi pričakoval, da so se solznice že izsušile. 

In potem bom spet celo noč gledala nekam v temo.. Ali kakšen predmet, ki bo zaradi luči iz ulice še viden. Medtem ko se bom borila s strahovi, negotovostjo in jezo nad samo seboj, ker sem si spet dovolila biti tako šibka. 

Jutri in v nedeljo pa ne bom zmožna odpet tako kot bi morala.. Ker bom neprespana, tečna in slabe volje. To pa definitivno nočem! 

Petje na obhajilu pa mora izpasti perfektno.. (na jutranji maši, kamor pride samo nekaj babic in dedkov ter kamera televizije Celje in je okoli mene še 7 ostalih sopranistk pa si lahko privoščim kak tihi kiks =P)...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...