Nove voščilnice :)

 Ta mesec sem naredila 3 voščilnice. Pri prvi sem bila pošiljatelj jaz, druga pa je narejena po naročilu za prijatelja in bo romala.. Neznano kam :).. Voščilnice za mojo birmansko botro pa nisem uspela slikat, ker sem jo na hitro zalepila in poslala...

meni je všeč :).. tako pisana.. sem se pa dolgo mučila z izrezovanjem vseh srčkov...
Ta mi je že nekoliko manj všeč.. Je pa motiv izbral prijatelj sam.. in na začetku sem močno dvomila, da mi bo uspelo narisati morsko deklico, ki bo vredna tega poimenovanja.. ampak tukaj je in sploh ni izpadla tako slabo, kot bi lahko :)!





Me pa v naslednjih dneh čaka še.. voščilnica za mojo staro mamo.. razmišljam in razmišljam, ampak ideje od nikoder.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...