Kivasto zelen dan :)

Danes je tako... Kivast dan :)... Mama se je po dooooolgem času spomnila, da bi mi lahko privoščila malce kivija. No, kar veliko kivija. Samo zame :).. 













Ker se obe dobro spomnime dni mojega otroštva, ko nisem jedla nobenega drugega sadja razen kivija. 
(Hmmm.. se je moja zdajšnja ljubezen do zelene barve kazala že tako zgodaj..?)
Kje so tisti časi, ko si v slaščičarni Zvezda še dobil sladoled z okusom kivija? Ne, tudi nobenega drugega sladoleda nisem jedla. In sladoledar v Zvezdi je točno vedel, kaj mi mora dati, brez da bi mu karkoli rekla. Če pa mu ga je zmanjkalo, sem se pa obrnila in nisem hotla sladoleda sploh. 
Dokler nismo prišli domov in sem ga kradla. Malo pri mami (ki je običajno jedla čokoladnega), malo pa pri atiju (ki je jedel samo vanilijevega). Ampak res čisto malo, ker nista bila tako okusna kot kivijev :)...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...