Knjige meseca junija

VSI MOJI BIVŠI; Jenny Colgan


"Zakonsko življenje je super. No ja, če so ti všeč debeli ljudje. In to, da kar naprej počneš enake stvari ter hkrati vedno znova najdeš nove načine za pritoževanje glede tega."
Seveda ne bi nikoli in nikdar poiskali svojih bivših na Facebooku, kajne? Neeee, nikakor ne. Če pa že, pa pod nobenim pogojem ne bi kar izpustili vsega iz rok in jih odšli poiskat ter na kocko postavili svojo službo, družino in srečo. Vi seveda ne bi bili tako neumni, Posy Fairweather pa ...
Posy je navdušena, da jo je Matt končno zaprosil. Zgodilo se je nekega vetrovnega dne na vrhu hriba in bilo je neskončno romantično. Nekaj dni pozneje pa se zgodi nekaj katastrofalnega: Matt prekliče zaroko. Posy, žalostna in osramočena, začne razmišljati, zakaj so se vsa njena razmerja vedno končala tako zelo bedno. Odločena je, da bo ugotovila, kako in zakaj je pristala na samem dnu, in sicer tako, da s pomočjo spleta najde vse svoje bivše fante.
Se lahko kaj nauči iz preteklih napak?
Morda pa je kdo od njenih bivših tisti pravi zanjo? [www.felix.si]

KAKO SEM POSTAL NEUMEN; Martin Page


"Misliti je dobro, vendar je življenje treba užiti."
"Živim na tem zajebanem svetu, vendar sem živ in ni me strah." - Joker; Full Metal Jacket
".. saj je vedel, kako rade nam besede lastnega duha delajo uslugo in nas tolažijo tako, da nas varajo."
"Če hočeš vedeti, so po mojem citati prelahek izhod, ker je toliko velikih pisateljev, ki so rekli toliko stvari, da človeku sploh ne bi bilo več treba izraziti lastnega mnenja." 
"Radovednost, želja po razumevanju narave in človeka, po odkrivanju umetnosti, bi morala bitilastnost vsakega duha."
"Ne pravim, da človek koga vzljubi zaradi denarja, barve las, oblike prsi, a iz statistik je razvidno. da ima vse to odločilen vpliv."
"Ljubezen in zapeljevanje sta obenem najbolj nezavedni in najbolj racionalni zadevi na tem svetu."

Nosim prekletstvo bistroumnosti; reven sem, samski, depresiven. Že cele mesece razmišljam o svoji bolezni pretiranega razmišljanja, in ugotovil sem jasno korelacijo med svojo nesrečo in nebrzdanostjo svojega uma. Misliti, si prizadevati, da bi razumel, mi ni nikoli ničesar dalo, ampak je od nekdaj šlo v mojo škodo. Razmišljati ni naravna dejavnost, zadaja rane, kakor da bi razkrivala črepinje in bodečo žico, prepleteno z zrakom. Nikakor mi ne uspe ustaviti svojih možganov, upočasniti njihovega dira. Počutim se kot lokomotiva, kot stara lokomotiva, ki drvi po tirih in ki se ne bo mogla nikoli ustaviti, kajti gorivo, ki ji daje ta vratolomni zalet, njen premog, je svet.


ZAJČJE LETO; Arto Paasilinna


"Ljubosumje teka naokrog kot divjad in prinaša s seboj slaba čustva."

Novinarja Vatanena delo ne osrečuje, njegov zakon pa je že leta v krizi. Tako brezciljno životari iz dneva v dan, dokler nekega dne na dolgočasnem službenem potovanju z avtomobilom ne zadane zajčjega mladiča. Za ranjeno živaljo se odpravi v gozd, njegov jezni sopotnik, fotoreporter, pa se odpelje in ga pusti v naravi. Vatanenu se ponudi priložnost za pobeg pred enolično vsakdanjostjo. In njegovo nekoč tako urejeno življenje se sprevrže v pustolovščino, ki ga popelje po Finskem. 








ZA MOJO MALO; Tony Parsons


"Prepričan sem, da lahko vso [ljubezen] daš eni sami osebi. Tako globoko lahko ljubiš, da ti za koga drugega nič ne ostane."
"Stvari gredo po svoje. Vsega ne moreš imeti. Odločiti se moraš."
"Strast skopni. Spremeni se v nekaj drugega. V prijateljstvo. Naklonjenost. Nekaterim je to dovolj. Drugim pa nikoli ne bo."
"Smrt ni nič. Samo v drugo sobo sem zdrsnil. Jaz sem jaz in ti si ti. Kar koli sva si pomenila, si še vedno pomeniva." - Hollan
"O tem, kako se skupaj postaraš, kako nekoga ljubiš vse življenje, dokler ne osivi in obnemore in potem ga ljubiš še naprej."
"Spremembe so del življenja."
"Komaj se na nekoga navadiš, že gre po svoje."
"Ljubezen pa ostane in preglasi strah, žalost ter občutek izgube."
"Tako je življenje. Ena sama dolga veriga pozdravljanja in poslavljanja."
"Če imaš nekoga zares rad, mu pustiš, da sledi svojim sanjam. Potem se mogoče nekega dne vrne k tebi, če je šlo za res. Za pravo stvar."

Res je. Prijazen sem bil. Vedno sem se zaljubil v žensko, s katero sem spal, tudi če tega niso želele ali če sploh ni bilo primerno. Nisem se mogel brezčutno dajati dol. Kup stvari, ki jih nepremišljeno počnejo mladi moški, mi je bilo čisto mimo. Ker sem slišal preveč Sinatrovih plošč. Ker sem si vedno želel na krilih vetriča poleteti na luno. Ker sem iskal pravo. 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...