Pet (6) razlogov zakaj pišem blog

Čisto tako sem razmišljala zakaj še vztrajam.. Zakaj sem začela.. In če to sploh kam vodi.. In sem prišla do petih razlogov zakaj še vedno pišem, čeprav ne tako redno..

-> začela sem ga pisati kar tako malo za zabavo, zdaj pa je v nekih trenutkih postalo tole moje pisanje potreba, obsedenost... 

-> ker je takole pisati veliko lažje, kot govoriti.. ker imam na voljo ves čas, ki ga potrebujem, da razmislim o pravih besedah... ker lahko vso stvar 10x popravim, če nisem zadovoljna, preden vso stvar "pošljem v svet".. 

-> zato, ker na ta način ne težim nikomur...  samo napišem in objavim.. če kdo želi prebrati prav, če pa ne pa tudi prav :)!.. popolnoma svobodna odločitev vsakega torej (če bi koga poklicala in začela nakladati o vsem, to da bi me poslušal, ne bi bila več tako svobodna izbira, mar ne?) ... in ker nočem nikomur težit, jaz pa morem nujno nekaj povedati.. pridem sem... 

-> ker na ta način pobegnem.. enkrat pred turobo dneva, drugič pred preveliko naglico... in ostanem sama s svojimi mislimi... včasih vesela, kdaj žalostna, včasih niti ne vem kako sem razpoložena... 

-> ker bom čez eno leto ali pa pet ali ali deset, dvajset.. kakor bo pač naneslo... ko ne bom imela kakšnega pametnejšega dela.. in bom pozabila vse nepomembnosti iz preteklosti.. šla prebirat tale klobasanja in se bom smejala sebi iz preteklosti. Svoji naivnosti, izgubljenosti, iskanju, žalosti, željam... Ja, mislim da bo zabavno :).. nekoč.. 

Če je kdo ob tem pomislil: "Daj, daj... V bistvu samo iščeš pozornost..".. - Priznam, včasih res iščem samo pozornost. In kaj zdaj? 

Danes še vedno stojim za vsem kar sem kdaj zapisala na ta blog in lahko zagovarjam vsak stavek.. Je pa res, da sem v tem času o marsičem spremenila mnenje.. :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...