24. decembra smo??

Kateri datum je že danes? 
Aja, točno, 24. december. 

Prav opomniti se moram vsake toliko, da se sploh zavem katerega dne smo. Ker nimam tega občutka, ki bi moral biti! (*sekujam*)

Dobro, mami je ravnokar iz pečice vzela potico. To je prvič, odkar sem jaz na svetu, da jo je pekla sama. In to z domačimi prekmurskimi orehi, ki so mi res, ampak čisto zares zelo dobri - pa nisem ljubitelj orehov. 

Smrečice še nisem postavila. Sem pa tik pred tem, da predlagam mami, da je sploh ne bi. Tiste tavelike. Imava dve majhni (tisti, ki sta se kupili že okrašeni), postaviva zraven še jaslice in je to to. Zakaj bi si delala še dodatno delo s postavljanjem in potem s pospravljanjem?

Med lučkami sem preživela itak toliko časa, da mi jih naslednjih 5 let ni potrebno več gledati. Sosednja hiša, vidna s kuhinjskega okna, se tudi sveti tako, da je najverjetneje vidna z vesolja. Torej jih v sobi sploh več ne potrebujem. Mislim, tudi če si jih postavim, ne bodo v meni prebudile božičnega vzdušja. 

Božičnih pesmi sploh ne morem več slišati, ker se tudi vrtijo že kakšen teden ali dva. Na radiu in ob medvedih v City Centru (v času, ko niso igrali Modrijanov, no ...). Sploh pa je večina tako komercialno napisanih, da ti postane slabo, ko dejansko začneš poslušati besedilo in si ne pomrmravaš samo melodije.

Filmov z božično tematiko sem se prav tako nagledala. Pravljic, kjer nastopa Božiček ali pa vsaj kak njegov jelen se se naposlušala, nagledala sem se Božička, ki se je zadnja dva dni sprehajal po City-u in nam delil bombončke. 

Točno, snega ni.

Vonj po kuhanem vinu mi zapolnjuje brbončice že od 1. decembra ...

V glavnem ne najdem se. Letos pa res ne. Ker je vsega preveč in prehitro!

Ima še kdo te težave?

Upam samo, da mi bosta nekaj resničnega notranjega razpoloženja dali polnočnici pri katerih sodelujem. 
Lani sem tako pogrešala polnočnico ob polnoči in kor in božične napeve ... No, letos pa komaj čakam, ker že slišim, kako čarobno bo zvenelo :)!

Tisto noč je zažarela luč v človeških srcih,
luč radosti in sreče,
luč, ki nikoli ne ugasne.
Božja svetloba se je dotaknila človeka.
Blagoslovljen božič :)!
Slika spojena iz tele strani

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...