Prvi dan

Takole ... Prijetno utrujena sedim za računalnikom in izpolnjujem svojo nalogo naslednjih 10 dni. Pišem dnevnik hvaležnosti (no in še kaj drugega se bo našlo zraven). Zakaj prijetno utrujena? 
Zjutraj ob osmih smo prvič odpeli adventni program pri maši in bilo je res noro :)! Popoldne me čaka še vaja skrčene zasedbe pevskega zbora (skrčene? No, sestava iz 3 sopranov, 2 altov in 3 kitar ...). Malo prej pa sem prišla iz službe, kamor sem zaradi napake v komunikaciji odšla dve uri prehitro. Ampak sem se zaposlila in med čakanjem pomagala na prvi božični pravljici za otroke ... 
Ni kaj, (natrpani) december se je pravkar začel :) ... Ampak jaz se veselim vsakega trenutka, ki mi bo namenjen. 

P.S.: Če ste iz Celja in imate otroka, lepo vabljeni v City Center vsak dan v popoldanskih urah, ker se bo dogajalo ;)!

DNEVNIK HVALEŽNOSTI 1 
Najprej preprosto moram prilepiti fotko iz spletne strani, ker je napisano veliko koritstnega, ker se mi dozdeva, da bom to želela še kdaj prebrati :)..
 

Torej ... 

1. Danes sem hvaležna za jutranje petje pri sveti maši, ker sem se v nekem trenutku zavedla, da me določeni ljudje (tisti, s katerimi se pogovarjam) vedno znova spravijo v dobro voljo in mi daje nekaj optimizma za naprej.
2. Hvaležna sem za današnje dopoldne v City Centru, ker sem kljub prezgodnji uri lahko bila aktivna na delavnici, kjer smo ustvarili res čudovite izdelke.
3. Hvaležna sem za svojo ustvarjalnost, ker mi tako nikoli ni dolgčas, tudi ko bi mi lahko bilo :P. 
4. Hvaležna sem za sodelovanje pri petju v času adventa, ker so mi bile vse pevske vaje res top in ker pojemo res samo najlepše pesmi in ker res komaj čakam, da pride jutrišnji ponedeljek ...
5. Hvaležna sem, ker sem včeraj lahko ob pomoči sodelavke spoznala še delo pri delavnicah v Braniborju in ker sva se začeli razumeti :)!
6. Hvaležna sem za trenutke, ko se Beti odloči, da bo prišla k meni spat (no, saj sem tudi za tiste, ko se to odloči Tačka - vendar so ti trenutki reeees redki), ker .... Hmmmm ... Je druga najbolj prisrčna in lepa mačka na svetu :P! 

In zdaj bi bil počasi že čas, da neham, ker je v nalogi pisalo od 3 do 5 stvari na dan ... Ampak, ko enkrat začneš razmišljati o tem, za kaj vse si hvaležen ... Najdem 1000 in 1 stvar! 

ADVENT
Prvi adventni dan ... Prva svečka prižgana ... In prve obljube sklenjenje ... Da bo postalo bolj svetlo v življenju :) ... 

Ne, letos ga nisem delala sama. Sva ga kar kupili, mi je pa tako zelo lep, da ga preprosto moram še komu pokazati :)..
Sama delam enega stenskega iz volne, ki ga pokažem takoj, ko bo končan :)..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...