Kdor samemu koplje luknjo ... Je bedak!

Zdajle bi se križala, če bi kje v bližini stal križ, ki bi dopuščal, da visim na njem ... Dokler ... Kaj pa vem. Mogoče tako dolgo, da bi spoznala, da sploh ni zabavno sam sebi kopati luknje. Mučiti samega sebe. 

Ali pa bi preizkusila kakšno drugo metodo mučenja, da bi se to naučila. Ampak priznam. Če bi sama sebi to počela tako, bi obupala. Takoj. Ker s fizično bolečino si nisva na ti. Žal sva si toliko bolj s psihično. Niti si nisva toliko na ti, kot sva si na jaz. Popolnoma neločljivi. 

Kakorkoli. Sama sebi sem skopala luknjo. Ja, sem se tega zavedla v trenutku, ko sem zajela prvo lopato zemlje. In potem nisem več mogla spustiti tiste zemlje nazaj. Ne tako, da ne bi nihče opazil, da je nekdo nekaj počel na njej. 

Potem pa sem slišala še pridigo. Kako dobro, da imam ob sebi ljudi, ki me vsake toliko streznijo! Sicer žal prepozno, ampak to je popolnoma moja krivda. Mogoče bi bilo dobro, da bi se ta dotična oseba skrčila toliko, da bi mi lahko ves čas sedela na rami, slišala moje misli in mi preprečevala neumnosti. 

To, da sem naivna tako ali tako ve že cel svet. Da ne morem dolgo kuhati (zakaj ravno kuhati? Lahko bi jo tudi kdaj pekli. Zakaj pa ne?) zamere ... Ali da hitro pozabim izdajo, zahrbtnost, laži ... 

Enkrat ... Enkrat ... Si moram vzeti čas in raziskati, zakaj vedno znova pozabljam. 

Delam usluge tistim, ki ... No, niso pripravljeni reči niti besede zame, takrat ko je treba. Ki niso niti toliko pogumni, da bi kaj priznali ... Čisto tako, ker se "prijateljem" povejo določene stvari. Ne zato, da bi bili ljubosumni, komu kaj zamerili ... Ampak zato, ker si zaslužijo vedeti. Ne pa iskati načine, kako določene stvari skriti. V to vlagati vse svoje moči, se gristi v jezik, pripovedovati pravljic ... 

V glavnem delam usluge, tistim, ki se samo delajo, da so ... Saj veste, prijatelji ...

Verjetno bosta moja glava in kakšna stena še imeli bližnje srečanje, ko mi bo še bolj žal.

Danes sem spet tako v ironičnem tonu. Ker se norčujem
sama iz sebe. Zakaj potem ne bi bila še ironična? 
In sploh ne sledim več temu, kaj se dogaja okoli mene ...
Kljub vsemu pa pogrešam ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...