Tretji dan

Pa je končan tudi današnji dan. Veliko manj uspešen sicer, kot sem si želela. Žal. Tretji dan tečaja hvaležnosti pa je naravnan ravno tako, kot bi mi hotel pomagati. Tole še napišem, potem pa odidem v posteljo, ker se mi jutri zagotovo ne bo dalo vstati takrat, ko se moram.



Napake sem se že naučila sprejemati ... O čemer sem tudi pisala nekaj časa nazaj ... So samo del poti, na kateri se moram marsikaj naučiti in se marsikje izboljšati. Izboljšav ni brez napak. Za vsakim neuspehom se je treba pobrati in iti dalje :). 
Kolikokrat so se zmotili veliki izumitelji, preden je njihov izum brezhibno deloval.

Danes pa vseeno ostaja tisti grenak priokus po kreativni delavnici. Vem, da naslednjič napak ne bom ponavljala, ampak do takrat se mi bo verjetno vedno znova odvijal scenarij, kaj vse sem storila narobe in kaj vse bi še lahko šlo narobe zaradi moje nepazljivosti. Seveda sem se opravičila zanjo, ampak ... To nikakor ni dovolj. Ne, dokler ne dokažem, da definitivno znam tudi drugače ...

1. Hvaležna sem, da sem končno napisala domačo nalogo za teorijo sistemov. Sem jo kar prelagala in prelagala, ker so se mi zdela vprašanja res čudna, in povsem verjetno bi, če mi ne bi uspelo danes, to naredila šele tik pred rokom oddaje. 
2. Hvaležna sem za sprehod, na katerega sem šla danes, ker je bil sproščujoč.
3. Hvaležna sem, da sem kljub grozno bolečemu kolenu izpeljala dve urici delavnic, kot da mi ne bi manjkalo nič :).
4. Hvaležna sem za starše, ki so mi pokazali, da se moramo v življenju boriti in delati več kot lenariti ...
5. Hvaležna sem za to, da imam končno plačano vpisnino v knjižnico in sem si lahko rezervirala knjigo, ki si jo želim prebrati, pa je ves čas izposojena. 

Danes naj bi še o dveh napakah spregovorili ... 
Prva in najbolj pomembna se mi trenutno zdi tista o izbiri študija v 4. letniku. Ko sem popolnoma zgrešila in to hitro ugotovila. Zanjo sem res hvaležna, ker sem si s tem pridobila eno leto časa, ko sem delala na sebi, se naučila veliko odgovornosti in imela čas izbrati pravilen študij ...
Druga tudi pomembna je ta, da sem nekoč nekaj obljubila in tega nisem izpolnila. Ob tem sem se počutila nič manj kot kupček dreka sredi ceste. Ampak sem se naučila, da je bolje obljubljati manj in tisto izpolniti, kot obljubljati več in puščati ljudi na cedilu. 

Dejstvo je, da se brez teh velikih in malih napak ne bi razvila :). 

P.S.: Ravno danes sem od nekoga slišala, da sem, odkar delam, izboljšala svoje komunikacijske veščine. Menda sem včasih govorila mnogo tišje in manj razumljivo (tako da se me je komaj razumelo), zdaj pa se izražam tako jasno, da je vse razumljivo.

Veeenčeeek 
Sem se odločila, da letos naredim še enega za na vrata. Iz volne. Ker sem jih občudovala na slikah drugih ustvarjak in sem se preprosto morala preizkusiti še sama :). Se mi zdi, da je za prvič kar v redu... 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...