Danes pa nekaj pozitivnega o prijateljih...

Odkrila sem opis, ki opredeljuje dobrega/pravega prijatelja, ki mi je zelo všeč, zato ga delim z vami :)... (V prihajajočem postnem času pa se nameravam potruditi popraviti napake, ki jih delam v stiku s prijatelji..)

* Dober prijatelj mi je blizu, tudi če se dolgo nisva videla. 
* To je nekdo, za katerega vem, da bo tu, če ga bom resnični potrebovala..
* Je nekdo, kateremu se lahko - če je potrebno - zaupam ob nemogočem času z najbolj nemogočimi stvarmi.
* Z njim lahko molčim - ali počnem tudi kakšno neumnost.
* To je nekdo, ki me tolaži, če ne razumem več sebe ali življenja; pove pa mi tudi svoje mnenje in me strezni, če je potrebno.
* Je nekdo, ki mi brani hrbet - in ni nikoli zahrbten.
* Nekdo, ki me obdaruje - in od njega se tudi jaz pustim obdarovati. 

Iz knjige: Odvalimo kamen, ki nam zapira pot v življenje; Andrea Schawarz


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...