Pa se je začel postni čas :)..

Pa se je začel letošnji postni čas. Jaz vanj vstopam s štirimi trdnimi cilji, ki bi jih rada dosegla. Oziroma s štirimi dejavnostmi, ki mi bodo pomagale rasti v veri... Upam da mi letos končno uspe! Zdi se mi, da sem končno dovolj zrela in da sem razčistila pri sebi kaj in zakaj sploh postni čas..

Spodaj pa kratka vzpodbuda za vse, ki ste si določili kakšne cilje... Kako rada bi tudi jaz dosegla tako raven vere :)!   

  Ko bi le imel popolno velikonočno vero, ki premaga vse!
     Potem bi čutil, da sploh ne padem, če opustim trdovratni notranji strah zase in za uspeh svojega poslanstva, da nisem na tleh, če bi končno obupal nad seboj in nad svojo močjo. Potem bi nenadoma opazil, kot po čudežu, ki se mora zgoditi vsak dan znova, da je On vedno z menoj. On, Vstali. Takrat bi dojel, da mi ga ni treba iskati šele v nebesih, ker živi v meni in sepo meni vrača živet k Očetu. Potem bi dojel, da ne živim polno (čeprav bi lahko) iz že spremenjenega središča svojega srca, da mi ni daleč On, ampak sem daleč sam sebi.
    Ko bi le imel popolo velikonočno vero!
Karl Rahner


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...