Poezija na kulturni dan

Da bom na kulturni dan še jaz malo kulturna... sledijo tri pesmice... Prva še ena izmed lepih od Pavčka (mimo njega pač ne morem =P)... Potem ena od Lainščka (tudi brez njega skoraj ne gre), tokrat v njegovi rodni prekmurščini (najlepšem slovenskem narečju) in na koncu pesem, ki sem jo čisto po naklučju našla med starimi papirji... In mi je ostala v spominu...

 PREPROSTE BESEDE
Treba je mnogo preprostih besed
kakor:
kruh,
ljubezen,
dobrota,
da ne bi slepi v temi 
na križpotjih zašli
s pravega pota.

Treba je mnogo tišine, tišine
zunaj in znotraj nas,
da bi slišali glas,
tihi, plahi, pojemajoči glas
golobov,
mravelj,
ljudi,
src
in njih veličine
sredi krivic in vojská,
sredi vsega tegá,
kar ni 
kruh,
ljubezen
in ne dobrota.

Tišine, tišine. Srca samo 
naj merijo čas,
kažejo pota. 
                                        Tone Pavček 

*********

SAMO GE TE ODIN ČAKAT
Samo ge te odin čakat
ta v ravnico kraj vodej,
samo ge tan dugo glejdan,
kak ta voda ta tečej.

Samo ge tan kamen vržen,
šteri se mi potopij,
samo ge šče itak vüpan,
ka ta prijdeš tüdi tij.

Znan, ka si zdaj čisto drüjga,
daleč tan si najšla mer,
tüdi če zdaj zvejzde glejdaš,
te ne gene tej večer.

Štera pout je bijla krijva,
šteri zakon te je vzeu,
koga čaka tvoja svijla,
što je takšo srečo meu.

Tüdi če si že zgüjbo
vse spomijne na menej,
znaj, ka sigdar mo te čakala,
tan ge mejsec doj gemlej.

Šaš de skrijvo vse potij,
proud de daleč od brejga,
ena rouža de pa gnala,
kak bi zrasla vö s srca.
                                                              Feri Lainšček

*************

Jezus, želim iti s Teboj,
želim prepevati s Teboj in o Tebi,
želim plesati s Teboj, Te slaviti,
Ti zaupati do konca!

Jezus, kako te ljubim! Moja duša vriska,
si želi prepevati, dihati, živeti.
Moje srce želi utripati
Tvoj miren utrip, moje oči želijo
svetiti Tvojo Ljubezen.

Jezus, kako sem ti hvaležna,
ker si z menoj, ker me podpiraš,
me dan za dnem presenečaš v svoji Ljubezni
in mi praviš, kako me ljubiš.
Ti si moj BOG Ljubezni, Miru in Zaupanja,
drži me za roko, močno me drži, saj to želim in te prosim.
Želim hoditi s Teboj, moj Kralj Miru, Ljubezni.
Želim prepevati o Tebi,
želim zaupati brezpogojno TEBI, ki si LJUBEZEN sama!

Jezus, kako Te ljubim!
Tu si, ob meni, me čuvaš, spodbujaš, čutim Tvoj blagi nasmeh. 
Hvala TI!
                                          Rozi Ternik

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...