Učbenik za najbolj kompleksno čustvo..

Dolgčas med pedagogiko.. pa se je treba mal pozabavat :P

Mama je spet dobila enega izmed katalogov Mladinske knjige. Tistega, v katerem ne najdeš nobene knjige, ki bi bila cenejša od 100€. Ampak, če kupiš katero izmed njih, lahko dobiš merilnik krvnega sladkorja za samo 9€ ali pa zadeneš nagrado 5000€ ali katero izmed 40 preostalih praktičnih nagrad.

Kakorkoli, moj pogled je pritegnila knjiga Ljubeznoslovje s podnaslovom: Cilj je naučiti se ljubiti popolno, ne da bi pri tem izgubili. Mladinska knjiga pa je stran naslovila kar: Predstavljamo vam učbenik ljubezni!...

Super! Sedaj smo dobili še učbenik za stvar... ki se je sploh ne da naučiti... za katero ne obstaja noben recept... ki je tako unikatna..

Če vprašate mene, sem prepričana v to, da obstaja toliko različnih načinov kako ohranjati vezo, kot obstaja parov na tem svetu. Toliko načinov kako ljubiti in sprejemati, kot je ljudi na svetu. Niti dva človeka na svetu ne ljubita na isti način, nimata istih predstav o popolni ljubezni.. In niti dva človeka ne moraš imeti rad na isti način.. Ker nihče ni enak.

Torej za tako komplicirano stvar, kot je ljubezen, učbenik - če že ostaja, ne mora preveč pomagati ;).

Me pa res zanima v koliko nakladah bo ta "učbenik" izšel, glede na to, da je izvirnik napisan v hrvaščini in preveden v slovenščino...

P.S.: Se opravičujem za podatek, da v katalogu ni nobene knjige pod 100€... Tale se namreč prodaja po 24,94 €...

Komentarji

  1. Se čisto popolnoma strinjam s teboj... Ljubezni si ne moreš opisati tako da sem presenečena kar na to da je izšel učbenik.. le kaj še se bojo domislili da bojo več dobička imeli pa seveda s tem zaslužili...
    Svet je obrnjen narobe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bo treba to knjigo oz "učbenik" najprej prebrati, da bomo lahko sodili o njeni vsebini!

      Izbriši
    2. Urška... Ti kar :).. Pa potem poročaj prosim :)!
      Jaz pa mislim, da bom, ko bom imela priložnost kar sama pogruntala kaj je najbolj prav in kaj ni :)..

      Izbriši
  2. Bom :-) ko pride v knjižnice,sposodim. Sicer pa je na to temo napisanih že opromno priročnikov ala učbenikov (da to bukvo imenujejo učbenik,je sam marketingška poteza) le avtorjevo dojemanje je različno :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej a veš da nikol nisem bla pozorna na take zadeve.. Res ne :)..
      Sej okej mogoče je kvalitetna, ampak js sem samo izrazila svoje mnenje :)!

      Izbriši
    2. Vem vem :) btw je tvoja mama včlanjena v klub MK?

      Izbriši
    3. Ne ni. Js sem v Svet knjige... Njej pa to pošiljajo, ker je 2x kupla neki enciklopediji, ker sem ju js rabla.. zdej pa skoz dobiva te, ker je kao "zvesta" stranka :D...

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...