Igranje s sencami (no pa še voščilo =P )

Trenutno... Imam spet tisto obdobje ko mi gre veliko bolj od rok risanje kot pa pisanje česa.. Na začetku predvsem zaradi tega, ker se mi je v zvezku nabralo kar nekaj imen in ob njih željenih slikic.. No zadnja dva dni pa predvsem zaradi dolgčasa.. In sem se začela malo igrati. S sencami in barvami ozadja. In nastalo je tole: 

God understands our prayers even when we can't find the words to say.

Že zlajnana "Kdor hoče videti mora gledati s srcem.."

True Friendship comes when the silence between two people is comfortable..
In pa že nekaj tednov stara slika.. Z Besedami iz Svetega pisma.. 1 Kor 13, 1-8
In ja, lahko mi kdo očita, da sem se na "sence" spravila samo zato, ker nisem dobra v dodajanju podrobnosti na obraze in telesa.. Lahko :)...

*****
Ker pa je danes dan žena (in se že skoraj spodobi, da izrečemo vsaj neko voščilo..) vam, vsem obiskovalkam, ob današnjem dnevu, pa ob ostalih dneh v letu, želim predvsem, da bi bile ljubljene :)!

Komentarji

  1. sence se razširjajo...večer se spušča že.... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Take risbe imam najraje..jaz pa take motive rada ujamem v objektiv svojega fotoaparata :)

    Le tako naprej

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...