Poskus ilustriranja misli ena

 Prijateljica mi je poslala seznam citatov, ki jih potrebuje za... No pač potrebuje jih :)... In me prosila, da jim dodam kakšno slikico... Pa sem se vrgla v delo in sledi prvi del slikic, ki so nastale.. Nekatere so uspele.. Nekatere pač ne.. Bo pa ona sama presodila katere bo uporabila...

Saj veste, kojot vedno znova lovi tekača.. Ampak nikoli uspešno :)..
Ker kaj bi brez prijateljev...
Pat in Mat sta strokovnjaka v ustvarjanju problemov :)...
Še osli so včasih pametnješi od nas.. Saj gredo za razliko od nas samo enkrat na led...
Če se ne skrivajo predolgo :)...
Kako drži.. In super bi bilo, če bi dan imel neskončno število ur.. Tako kot tale ura.. (Ki ni ravno najboljše oblikee..)
Osebo moraš poznati.. Da veš kdaj se laže o takšnih stvareh ;)...
Nekateri jeziki so res zabavni :)!
Ne, ni najlepše oblike tale moj bumerang...
V "treasure box" sem spravila objem, tolažbo, nežnost, zaupanje in spoštovanje.. To kar največkrat iščemo..

Pa še kako je res (slika se še ni posušila; zato packa sredi srca)
Jaaaa, grozna detelja.. Se zavedam..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...