Začelo se je plutje z Jutranjo zarjo & Pozabila sem že..

Začelo se je plutje z Jutranjo zarjo... 

Včeraj smo se udeležili Predstavitve oratorijskih gradiv. Kar pomeni, da se je vse skupaj začelo :)

Preden sem odprla bloggerjevo stran sem si ob osebah, prikazanih po dnevih, s svinčnikom že zapisala imena potencialnih igralcev in... Obupla, ko sem s tistimi, ki se bodo Oratorija zagotovo udeležili, zapolnila zgornjo polovico oseb. Spodaj pa mi ostane še 10 odprtih vlog. In sprašujem se, kako naj šesti dan spravim na oder 26 igralcev?!?

Potreben bo kakšen bojni posvet z "glavnimi" in kakšen poseg ali dva v sam scenarij.. 
Drugače pa ni vse tako črno, ker mi je sama zgodbica prav luškana in ima res lepo sporočilo
Drugega mi še ni uspelo preveriti, razen nekaj najbolj iztopajočih (v negativo) delčkov včeraj na predstavitvi.. 

In ko smo že pri predstavitvi.. Bi človek pričakoval, da bo izvedel kaj koristnega.. Kaj takega, kar si ne moreš prebrati v knjigi.. Ampak ne, vsaj jaz na svoji delavnici nisem. Vrhunec diskusije je bil, kako miškam narediti rep!? Ko pa je ena izmed udeleženk vprašala, kako izvesti prizor, ko glavne junake iz našega sveta slika posrka v Narnijo.. Pa je bil odgovor voditeljice delavnice: "Ne vem, boste že sami kaj pametnega pogruntali..!".. Mhm, res hvala! Danes pa sem ugotovila, da tudi matematika ni njena prvina, ker ko je govorila, koliko oseb je dnevno v zgodbi, je bila največja cifra 11. V priročniku so pa številke večje (11,11,12,16,16,26)... 

Ja, jaz se vsako leto spravim najprej na seznam igralcev in na neko osnovo za sceno in kostume (priznajmo - brez dobro odigrane zgodbe ni pravegac vzdušja Oratorija).. Da sem potem pomirjena.. Vse do vaj pred samim oratorijem, ko ponavadi izgubim živce. 

Kakorkoli..
Raziskovanje in priprava narnijskega Oratorija BOG JE Z NAMI se začenja =)


Če se povzpnem v nebesa, si tamkaj,
če si pripravim ležišče v podzemlju, si zraven.
Če bi dvignil peruti jutranje zarje,
če bi prebival na koncu morja,
tudi tam bi me vodila tvoja roka,
držala bi me tvoja desnica.
Če bi rekel: "Vsaj tema me bo zagrabila,
svetloba okrog mene se bo v noč spremenila."
tudi tema ne bo pretemna zate, noč bo svetila kakor dan,
kakor tema, tako svetloba.
(Ps 139,8-12)
[Psalm je napisan v Opombah k zgodbi in mi je zelo všeč :)]

Pozabila sem že ...

... Kako super občutek je pravzaprav stati na koru in biti del tistih, ki maši vedno dodajo piko na i
Pozabila sem, kako sploh ni težko zjutraj vstati in iti v mrzel dan..
In kako otročje lahko je iti v petek pred veroukom še na vaje.. 
Koliko sem se upirala od začetka leta in iskala razloge proti.. Toliko bolj sem vesela, da je Matej vztrajal.. Mi poslal ne vem koliko mailov in me vsakič, ko sva se videla vprašal, kdaj bom začela hodit na vaje.. 

Mogoče od velikega četrtka do velike noči ne bom več tako zelo vesela (pojemo vsak dan, na veliko noč celo dvakrat [in če upoštevamo, da se ura prestavi ravno na veliko soboto.. in to pomeni da se bomo vstali od štirih..]).. Ampak vse to je močno zagotovilo, da letos ne bo niti en dan zmagala slaba stran, ki bi želela, da ostanem doma.. In če se spomnim lanskega vztrajanja v zboru ravno zato, da bi dočakala veliko noč v zboru.. Pa sem bila malce pred tem časom odstranjena (ampak to je že druga zgodba..), mi to letos to daje dodatnega zagona :)!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...