Komaj čakam... avgust :)

 Prijavljena sem!!! in ZELO vesela :)!!
Dolgo sem obljubljala Nevenki, da se bom udeležila poletnega letovanja ViL.. No, letos pa se ga zagotovo bom :)! 

Komaj čakam nove dogodivščine, spoznavanja novih ljudi, občutke sprejetosti, iskrenost, iskrice v očeh, nasmehe na obrazu in objeme... No pač vse kar spada k tem letovanjem.. (Poleg tega pa je naša druščina prijavljena v najlepši del Slovenije - Prekmurje... mmmm prekmursko okolje, sonček, prava družba..) Že vidim kako nora in nepozabna bo ta dogodovščina. 

Dobro se še spomnim vseh tistih občutkov, ko sem se udeležila novoletnega letovanja v Kančevcih.. Ko sem se jokala na zadnji dan, ker mi je bilo tako težko zapustiti vse tiste ljudi, ki so me popolnoma sprejeli brez maske na obrazu.. 

Nekoliko pa bo drugače.. Ko sem šla na na novoletno letovanje, sem vse udeležence že prej poznala osebno.. Zdaj poznam le peščico.. Pred leti nas je bilo malo.. Zdajšna pričakovana številka je okoli 80. Takrat sem šla s kupom obveznosti, ker sem bila v ekipi, ki je druženje pripravila. Zdaj grem popolnoma brez obveznosti do česarkoli (razen do lučk, katerima sem spremljevalka), torej opremljena z ogromno dobre volje, našpičenimi ušesi (da bom lahko prisluhnila komu, ko bo to potrebno), odprtim srcem, ogromnim nasmehom na obrazu...

 (Komaj čakam avgust!)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...