Rožice na moji (pospravljeni) mizi...

Letos.. Letos smo poleg butar na delavnicah izdelovali tudi takšne luškane košarice, v katere lahko spravimo kakšno jajčko.. Ker smo potrebovali primere, sem se jih najprej lotila sama doma...




 Prvo sem naredila iz rumene valovite lepenke, da malo živahna.. Na eno stran sem nalepila tri rožice (prazniki se konec koncev začenjajo s cvetno nedeljo..) na drugo pa preprosto tri jajčke.
Tele druge sploh nisem okraševala, ker mi je papir preprosto preveč všeč :).. 




Tretja je povsem drugačne oblike, okrašena je pa prav tako z jajčko in rožico.. Preprosta okrasitev..







V ozadju vseh slik se skriva pa nekaj pisanega... 
Na moji mizi je vedno nered. Posebej s pisali.. Ker ležijo po celi mizi.. No pa po tleh tudi - kadar se Tačka odloči, da bo po svoje pospravila mizo in vse skupaj zmeče dol. Da naredi prostor zase. 
Zato sem en dan pograbila nekaj škatel različnih oblik in raznobarvni papir, ki je ostal od voščilnic...
Nastalo pa je tole: 


In za zdaj imam lično pospravljeno mizo =)...
Se pa postavlja vprašanje do kdaj bo tako :)..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...