Laetare

Zapis iz dne 19.3.2012

Ne, danes nisem šla v šolo. Niti ne vem čisto pravega razloga. Malo zato, ker spet zelo smrkam, malo zato ker je bil v soboto maturantski ples in bodo sošolci in sošolke še pod vtisom in bo govora samo o tem (pa si ne bi rada pokvarila neobžalovanja, da se ga nisem udeležila), malo pa tudi zato, da bi se dobro naučila geografijo, ker bi rada pisala 4.

A ura je že 11.30 in geografije še pogledala nisem. Malo prej sem končala s pospravljanjem predalov pisalne mize. Kdo bi si mislil, da se lahko v tako kratkem času v njih nabere toliko nepotrebnih stvari? Ampač očitno se lahko.. 

In vedno, kadar se lotim takšnega projekta, se ga lotim z veseljem. Na listih, ki so se nabrali, je veliko spominov. Lepih in manj lepih. In ob njih lahko človek pomisli, kaj je naredil dobrega, kaj slabega in kaj še lahko popravi ali v prihodnje spremeni... Dobro je včasih takole razmisliti :).. 

V postnem času še posebej. Trenutno smo nekje na sredi postnega časa in mene je v petek pri verouku zadelo: kaj pa sem jaz storila v tem času? Sem na kakršenkoli način napredovala?
Še bolj močen zadetek v srce glede tega sem dobila pa pri sobotni in nedeljski večerni maši - ko sem dvakrat slišala popolnoma isto pridigo.. Ravno o tem.. 
Koliko smo postorili v tem času posta. Če je naše srce na veselo postno nedeljo lahko veselo, ali pa je žalostno.. O, kako rada bi, da bi lahko rekla, da je veselo..

Pred veliko nočjo pa imam še nekaj časa. V katerem bom poskusila spremeniti nekaj stvari.. Tako si želim, da bi mi uspelo!

"Se je že kaj premaknilo v naših srcih v letošnjem postnem času? Ali še vedno "bolj ljubimo temo kakor luč?" Kristus na križu - znamenje božjega usmiljenja do nas - je razlog tistega, tihega veselja, da greh nima zadnje besede v našem življenju. Pod križem se moramo ustaviti, se vanj zazreti, da bomo vzljubili luč inse ravnali po resnici."
Farna Oznanila, Sv. Danijel Celje, 4. postna nedelja, kaplan

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...