Predmatura 2012 - Matematika

Zapis iz dne 11.3.2012

Okej,  saj je bilo tudi pri slovenščini in angleščini opaziti razlike v polah iz preteklih let in letošnjimi. Ampak pri matematiki pa je bila ta razlika res ZELO očitna.

Če je prejšnja leta veljalo: pri pouku je bila moja ocena pri matematiki 2, maturo pa sem pisal/a 4.. Bo letos veljalo očitno: pri pouku sem se zmeraj naučil/a za 4, maturo pa sem pisal/a 2.

Na poli je bilo 12 nalog (standard), ampak mislim, da so bile ravno 3 naloge izmed teh 12 s številkami! Povsod drugod so bile neznanke in parametri. Presenečena sem bila, da so nekatere sošolke, ki so predmaturo vzele resno, zelo hitro oddale ali pa rešile samo kakšno nalogo ali dve, ostalih pa se niso niti lotile.

Sam sem rešila ali poskušala rešiti vse naloge in sem bila ob izstopu iz učilnice kar samozavestna. Vprašanje pa je, koliko nalog sem uspela rešiti pravilno. Upam, da bo vsaj za solidno trojkico. Do mature pa nameravam vaditi in vaditi in vaditi! Da bom pisala petico.

Med reševanjem nam je ostalo dovolj časa za pogovor - nadzorovala nas je razredničarki, ki poučuje matematiko, in tudi ona je priznala, da so pole veliko težje kot do sedaj, ker želi ministrstvo dvigniti nivo mature.

Ampak ZAKAJ smo RAVNO MI ti POSKUSNI ZAJČKI????

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...