Pada.. pada... zamisel o faksu...

Zapis iz dne 15.3.2012

Nisem vesela te misli! Rada bi se je rešila!
Matematiko imam res rada. Ni mi težko cel dan sedeti in delati vaje iz nje. Z veseljem jo komu razložim in glede na odzive in vedno nove prošnje slepam, da jo razložim tako, da je drugim razumljiva. Tudi teste vedno rada... Sestavljam in potem tudi popravljam. Matematične seveda :).

Sklepam, da bi preživela tudi 5 let gole matematične teorije in dokazovanja enačb (pa tudi par uric fizike na teden in programiranja), samo da bi se lahko potem res izkazala kot profesorica in uživala v svojem delu.

Ampak po tem, ko smo danes dobili nazaj predmaturo iz matematike... Malo dvomim v svoje sposobnosti...
Vir slike
Marsikdo se ob vrnitvi pol tolaži s tem, da bi v našem nivoju naredili maturo samo trije. Kljub temu, da imamo pri pouku načeloma dobre ocene - boljše kot prejšnja leta. Najvišji razultat, ki smo ga dosegli pa je bil tam okoli 70%, ali pa še to ne.

Sama sem pisala 48%. Mi je pa razredničrka rekla, da mi je verjetno spregledala kakšno točko za postopek, ki bi mi malo zvišala povprečje. Čeprav se sprašujem, zakaj mi jih ni štela... Me je to vseeno malo potolažilo... Vendar pa to ne spremeni dejstva, da mi je vzelo nekaj zaupanja v moje matematične sposobnosti.

Od 12 nalog sem imela popolnoma pravilno rešenih pet nalog. Pri ostalih pa sem načela reševanje (večinoma pravilno, ampak se mi razultati niso pravilno izšli)...

Super, fajn! Ampak ker sem po naravi trmast človek, bom vztrajala pri odločitvi, dobila v roke magisterij in ga pomolila pod nos vsem, ki so trenutno mnenja, da mi ne bo uspelo končati fakultete!
Vir slike

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...