Še ena komedija brez smisla?

Odvisno, koliko natančno gledaš in od tega s kakšnim razlogom gledaš, bi odgovorila jaz. 

Začeli so leta 1999, ko mi je bilo komaj 7 let. Seveda takrat nisem smela niti pomisliti, da bi jo gledala. Spomnim se, da sem lahko, ko sem bila še majhna, bedela dlje samo kadar smo imeli obiski ali pa je bila na sporedu odaja Igre brez meja. Kadar pa sem bila preveč "poredna" in sem za kazen imela prepoved gledanja, pa sem se usedla na okensko polico. Sosedi so namreč imeli televizijo tako na glas, da sem vedela kaj se dogaja :)..

Ampak, da ne bom zašla... Mislim, da sem prvič gledala Ameriško pito šele, ko mi je bilo 15 let. In da ne boste mislili.. Takrat se mi je zdela brezvezna in sem ob prvem žgečkljivem prizoru preklopila na drug program.. In nikoli se nisem trudila, da bi ujela katerikoli del, ko bi bil na televiziji.

Do pred kakim letom, ko sem začela gledati drugi del, ampak šele na sredini filma. Veliko sem se nasmejala. In ko se je končal sem začela razmišljati.. In ugotovila, da zgodba ni kar neko dogajanje, ampak ima nek globji pomen...
Pa sem si potegnila z interneta še prvi del.. In potem gledala oba dela še na hrvaški televiziji..

Ker sem želela vedeti kako se bo zgodba nadeljevala po desetih letih, ko bodo liki prav tako starejši sem odšla v kino..

Zgodba me je zopet nagovorila.. Med prave prijatelje se ne more vriniti nihče in nič. Prav tako prava ljubezen ostane in se razvija ne glede na vse okoliščine. 
Se spomnite, kakšne težave je imel Jim, ko se je zaljubil v Michelle, ker ta ni bila kul? Ampak na koncu premagata vse in postaneta prav lušten par.. V novem delu se zopet znajde pred preizkušnjo, a jo premaga, ker Michelle resnično ljubi..
In kako si fantje stojijo ob strani, ne glede na to, kaj se dogaja? Kako gredo v vsako situacijo skupaj? Čeprav Stifler zakuha marsikatero težavo, mu rečejo, da sicer je bedak, ampak je njihov...



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...