Tri tedne in štiri dni brez računalnika

Pred tremi tedni in štirimi dnevi se je moj računalnik začel ugašati sam od sebe. Poskušala sem ga ponovno vžgati, pa ni šlo - oziroma je šlo. Ampak odprl se mi je internet na točno določeni spletni strani, kjer naj bi iz ZDA kupila ne vem kakšen program. Bil je ukužen z virusom..

In trajalo je vse do včeraj, do osme ure zvečer, da sem ga dobila - popravljenjega - nazaj.

Če sem mislila kdaj prej, da se brez računalnika ne da preživeti, sem si sedaj dokazala, da je lahko življenje brez njega prav tako zanimivo. In ob vseh obveznostih, ki mi jih je nalagala šola sploh nisem imela časa, da bi razmišljala o računalniku.
Malo me skrbi, kako bom do 19. aprila končala seminarsko nalogo za psihologijo in to v Wordu 2007 (do sedaj sem bila navajena na verzijo 2003).. Verjetno bom morala raskirati nekaj noči, ali pa kakšen dan ali dva manjkati v šoli, da bom nadoknadila delo.

Na začetku sem imela nekaj veselja in sem si nekaj zapisov napisala kar na papir.. In danes me čaka to delo (jutri imamo namreč samo ekskurzijo in imam veliko časa :P)...
Pa veselo branje tistim, ki jih boste prebirali :)...

 

Vir slike
Meni za vrnitev v civiliziran svet in računalniku, ki sem ga zelo vesela :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...