Potem za naju ni ovir...

Ravno sem končala maturitetno seminarsko nalogo za psihologijo. Nekaj popravkov bo še potrebnih, toda hitro bodo opravljeni. Pisala sem o prijateljstvu. O tem, kaj mladim pomeni prijateljstvo in kaj pri prijateljih najbolj cenijo (v grobem).. 

Veliko odgovorov sem dobila v smislu, da so prijatelji družina, ki si jih lahko izberemo sami. Da so prijatelji vse na svetu in da brez njih ni moč živeti. Kako močno se strinjam s tem! (Mogoče res nimam velike številke ljudi okoli sebe, ki bi jim lahko rekla dober prijatelj, a za tiste, za katere lahko to rečem, sem ZELO hvaležna!).

Pri prijateljih pa anketirani najbolj cenijo odkritost, pripravljenost pomagati, zanesljivost, resnicoljubnost, živahnost, zgovornost in prijaznost. Če bi sama morala napisati seznam petih lastnosti, ki jih spoštujem pri prijateljih bi bile na njem zagotovo te, ki so jih našteli tudi ostali.

- ODKRITOST
- PRIPRAVLJENOST POMAGATI
- RESNICOLJUBNOST
- PRIJAZNOST
- PRIPRAVLJENOST POSLUŠATI IN ODGOVARJATI

Ne morem reči, da imam vse te lastnosti tudi sama, ker velikokrat naredim kakšen "kiks", ampak lahko pa rečem, da se trudim po najboljših močeh! Tisti, ki tega ne more sprejeti pač ne more biti moj prijatelj. Ampak stvari, ki jih lahko spremenim, ali pa še bolje, naredim zavedno v danem trenutku, bom storila tako, da bo za tistega, ki je v tistem trenutku v stiku z menoj najbolje.

 Z veseljem te bom poslušala, četudi boš govoril pet ur skupaj in tvojo pripoved dopolnila s kakšnim predlogom, ki se se mi bo zdel najprimernejši. Z veseljem bom priskočila na pomoč, če bo tisto za kar me prosiš, v moji moči. Prijazna bom s teboj, če boš le ti prijazen z menoj. Mogoče bo kdaj zvenelo kaj nesramno, toda pomisli, ali je res nesramno. Velikokrat sem ironična ali sarkastična. Takšna pač sem. Z veseljem, ti bom povedala resnico, ki ti pripada, če le ne bom mislila, da je preveč boleča zate. A v tem primeru raje sploh ne bom načela teme. In k temu spada tudi, da bom odkrita s teboj. Če mi boš nudil tisto, kar vsak išče v odnosu: varnost, toplino in sprejemanje. Kajti, če želiš da ti bom zaupala svoje najglobje skrivnosti, moram vedeti, da so pri tebi na varnem, da se mi zaradi kakšne stvari ne boš smejal, me opravljal za hrbtom. In moram vedeti, da sem pri tebi dobrodošla, četudi nisem takšna kot so vsi okoli tebe. 

Seveda pa to pričakujem tudi od tebe. Če oba izpolniva vse to, za naju ni nikaršnih ovir :)!


In zakaj sem ravno to napisala na blog? Ker sem morala nekam stresti razočaranje nad malo prej doživetim dogodkom.. Pa ga nisem želela narediti negativnega, ampak potegniti iz tega nekaj pozitivnega :) in nastalo je, kar je nastalo. Še vedno pa ne razumem, kako ti lahko prijatelj, ko se želiš resno pogovoriti o njegovem in svojem obnašanju v zadnjem času, reče da nima časa zaradi tako banalnega razloga, kot je gledanje Naše male klinike na DVD-ju (ali pa na internetu.. kakorkoli), ker si jo lahko ogleda KADARKOLI! Kako mu je lahko nadeljevanka, ki jo je videl že 54254642x bolj pomembna od prijateljice, ki se želi pogovoriti in spraviti odnos na stara pota? =(

Razumem tudi, da v življenju obstajajo bolj pomembne stvari od mene. In ne bi zamerila nekomu, ki bi moral narediti kaj za šolo, pomagati doma, pomagati komu drugemu in teda prav gotovo ne bi zamerila!..

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Pesnik in njegova pesem, ki prebudita

Dan pričakovanja..

Sposodim si :)...